Magamról

Saját fotó
Hungary, Pécs, Mobiltelefon: +36 30 294-21-07 E-mail: istvanlaszlo.km@gmail.com,

2009. március 17., kedd

Akvarellek












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Hungary, Pécs, Mobiltelefon: +36 30 294-21-07 E-mail: istvanlaszlo.km@gmail.com,

Bemutatkozás

Babarcszőllősön láttam meg a napvilágot 1951-ben. Kisebb megszakításokkal 1956 óta Pécsett élek. A művészethez fűződő vonzalmam szinte gyermekkori. Rajzolni a hatvanas években kezdtem. Horváth Olivér festőművész szakkörében.
Ifjúkori művésztelepeken olyan művészektől tanulhattam mint Laborc Ferenc szobrászművész, Tóth Tibor festőművész. Kezdetben a studiumokon kívül, akvarelleket, pasztelleket, tollrajzokat, monotípiákat készítettem. A középiskola után Budapesten tanultam tovább, dekoratőr, tervező grafikus, majd rajztanár lettem. Ezekben az években Cséri Lajos, Szentirmay Zoltán, Várnai László voltak a mestereim.
Pécsre visszatérve ’75-ben a Pécsi Orvostudományi Egyetemen kaptam állást mint illusztrátor-grafikus.
Az évek során több csoportos és egyéni kiállításon, pályázaton szerepeltem. Akvarelleket, valamint a komputer adta technikai lehetőségeket kihasználva szabadkézi rajzokat, illusztrációkat készítek a szakma klasszikus hagyományainak megtartásával.
Magányos alkotóként dolgozom, nem vagyok tagja semmilyen művészeti tömörülésnek. Szakmai elkötelezettségem a mesterség szeretetéről és műveléséről szól.